logo ALGOTECH, s.r.o.

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

ALGOTECH úspěšně uvedl na trh svůj nový produkt AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu. Jedná se zřejmě o průlomové řešení v oblasti cloudových služeb pro kontaktní centra, neboť již počáteční zájem předčil očekávání.

Společnost ALGOTECH začala před dvěma lety, kdy zahájila výstavbu svého Centra sdílených služeb, také s řešením produktů, které budou v rámci cloudových řešení z tohoto centra nabízeny. Jedním z těchto produktů je také právě kontaktní centrum v cloudu uvedené na trh v letošním roce pod obchodním názvem AlgoCC.

Produkt je vyvinut společností ALGOTECH a je postaven na špičkových a osvědčených technologiích a na dlouhodobých zkušenostech s řešeními a implementací pro kontaktní centra. Podařilo se v něm spojit vše, co zákazníci provozující kontaktní centra požadují, a společnost ve spolupráci s nimi připravila i road mapu rozvoje produktu až do roku 2017.

19.6. 2014 společnost zorganizovala ve svém sídle první produktový brunch, kde několika zatím vybraným zájemcům produkt představila včetně vystoupení zákazníka společnosti Gorila mobil. Zájem předčil očekávání a dokázal, že tento produkt byl opravdu skvělým tahem společnosti, který zákazníkům může přinést rozvoj jejich businessu, a navíc s výrazně nižšími náklady.

"Domnívám se, že se naší společnosti podařilo vyvinout produkt, který jednak díky svému unikátnímu modulárnímu řešení, uživatelsky přívětivému prostředí, ergonomii, stabilitě, a jednak díky prokazatelným úsporám, které společnostem přinese, vyplní mezeru na trhu a stane se vyhledávaným produktem. Již dnes, pár měsíců po uvedení na trh, má společnost referenční zákazníky, a brunch jen potvrdil, jaký zájem produkt budí. Chtěli bychom i touto cestou poděkovat všem za zpětnou vazbu, která povede k dalšímu rozvoji produktu", říká Martina Koutníková, Marketing Manager společnosti ALGOTECH.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 23. června 2014 - pondělí

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste

Business Intelligence workshop

Produktový brunch DNS k tématům VoIP, IP office, cloud a CRM

Komunikační infrastruktura Avaya na ZOH 2014 Soči

Úspěšná spolupráce Algotech a ČVUT

Josef Pavlis je Výkonným zástupcem generálního ředitele Algotech

Algotech komunikuje se zákazníky i odbornou veřejností na sociálních sítích