logo ALGOTECH, s.r.o.

Služby Service Desku Algotech pro velké podniky a korporace

Algotech nabídne od 6.1. 2014 svým současným a potenciálním zákazníkům nový rozměr kvality ICT servisních služeb, který směle obstojí v konkurenci pracovišť Service Desk velkých společností.

Dne 6.1. 2014 spouští Algotech ve svém Centru sdílených služeb provoz nového Service Desku, které výrazně mění běžný pohled na úroveň podpory zákazníkům, a to napříč všemi nabízenými produkty. Service Desk, který tato společnost patřící do kategorie středních firem provozuje, naprosto obstojí ve srovnání velkými firmami či dokonce nadnárodními korporacemi.

Kromě toho, že Service Desk společnosti Algotech je k plně k dispozici v režimu 24 x 7 x 365, nabízí podporu jak pro produkty poskytované formou on premise, tak pro produkty nabízené formou služby v cloudu. Vzhledem k tomu, že z pohledu poskytovaných aplikací v cloudu patří nabídka Algotech k nejkomplexnějším v regionu CEE, je tudíž provozován k těmto aplikacím u unikátní Service Desk.

Nový Service Desk využívá moderního zázemí Centra sdílených služeb. Plánem společnosti Algotech je vyřešení 70 % všech příchozích požadavků právě tímto pracovištěm, které je již dnes na tento úkol zcela personálně připraveno díky špičkovým specialistům. Velký důraz při řešení požadavků je kladen na kvalitu a standardy, kde společnost naplňuje metodiku ITIL v3.

Petr Loužecký, ředitel Centra společnosti Algotech, které Service Desk provozuje, říká: "Cílem nového modelu servisní podpory je výrazně spokojenější zákazník, který mnohem rychleji získá odpověď či řešení svého požadavku. Pracoviště Service Desku bude jednotným kontaktním bodem pro servisní služby společnosti Algotech, které zajistí kompletní komunikaci ohledně servisního hlášení a díky němu se výrazně zkrátí čas řešení jednotlivých situací. V rámci celého servisu je mnoho let kladen důraz na 100 % plnění požadavků v rámci daných SLA, tento parametr bude nadále bedlivě sledován."

Pracoviště Service Desku je již několik týdnů v testovacím provozu a přebírá úkoly a funkce dohledového centra, stejně tak řeší plánované údržbové práce a pravidelnou kontrolu. Noví zaměstnanci jsou též zapojení do běžné servisní podpory s velmi dobrým ohlasem.

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne 30. prosince 2013 - pondělí

Další články ALGOTECH, s.r.o.

Cool letní akce datového centra Coolhousing