logo ALGOTECH, s.r.o.

Služby Service Desku Algotech pro velké podniky a korporace

Algotech nabídne od 6.1. 2014 svým současným a potenciálním zákazníkům nový rozměr kvality ICT servisních služeb, který směle obstojí v konkurenci pracovišť Service Desk velkých společností.

Dne 6.1. 2014 spouští Algotech ve svém Centru sdílených služeb provoz nového Service Desku, které výrazně mění běžný pohled na úroveň podpory zákazníkům, a to napříč všemi nabízenými produkty. Service Desk, který tato společnost patřící do kategorie středních firem provozuje, naprosto obstojí ve srovnání velkými firmami či dokonce nadnárodními korporacemi.

Kromě toho, že Service Desk společnosti Algotech je k plně k dispozici v režimu 24 x 7 x 365, nabízí podporu jak pro produkty poskytované formou on premise, tak pro produkty nabízené formou služby v cloudu. Vzhledem k tomu, že z pohledu poskytovaných aplikací v cloudu patří nabídka Algotech k nejkomplexnějším v regionu CEE, je tudíž provozován k těmto aplikacím u unikátní Service Desk.

Nový Service Desk využívá moderního zázemí Centra sdílených služeb. Plánem společnosti Algotech je vyřešení 70 % všech příchozích požadavků právě tímto pracovištěm, které je již dnes na tento úkol zcela personálně připraveno díky špičkovým specialistům. Velký důraz při řešení požadavků je kladen na kvalitu a standardy, kde společnost naplňuje metodiku ITIL v3.

Petr Loužecký, ředitel Centra společnosti Algotech, které Service Desk provozuje, říká: "Cílem nového modelu servisní podpory je výrazně spokojenější zákazník, který mnohem rychleji získá odpověď či řešení svého požadavku. Pracoviště Service Desku bude jednotným kontaktním bodem pro servisní služby společnosti Algotech, které zajistí kompletní komunikaci ohledně servisního hlášení a díky němu se výrazně zkrátí čas řešení jednotlivých situací. V rámci celého servisu je mnoho let kladen důraz na 100 % plnění požadavků v rámci daných SLA, tento parametr bude nadále bedlivě sledován."

Pracoviště Service Desku je již několik týdnů v testovacím provozu a přebírá úkoly a funkce dohledového centra, stejně tak řeší plánované údržbové práce a pravidelnou kontrolu. Noví zaměstnanci jsou též zapojení do běžné servisní podpory s velmi dobrým ohlasem.

Další články k tématům - cloud - ITIL - korporace - Service Desk - servis - SLA - Petr Loužecký

Článek ALGOTECH, s.r.o. ze dne pondělí 30. prosince 2013

Další články od ALGOTECH, s.r.o.

Výhody migrace do cloudu v kontextu se zavedením směrnice NIS2

Moderní call centrum v cloudu

Omnichannel dokáže zajistit optimální formu komunikace se zákazníky

Český cloud a jeho výhody pro podnikání

ERP v cloudu s garancí bezpečnosti a dostupnosti dat

Digitalizace představuje pro firmy plnou transformaci podnikání

Bezpečný eGovernment cloud computing pro státní správu

Komplexní interpretace firemních dat pomocí ERP

Bezpečnost dat by měla být i pro malé firmy prioritou

Efektivní práce s daty pomocí umělé inteligence v cloudu

Jak fungují různé typy služeb v cloudu a pro koho se hodí

Bezpečnost dat v cloudu se zárukou certifikace podle mezinárodního standardu

Výhody lokálního cloudu v Česku

Propojení CRM a ERP systémů přináší firmám značné výhody

Profesionální Sugar CRM rozhýbe váš byznys naplno

Migrace serveru do cloudu je výhodným řešením za Windows Server 2008 bez podpory

Cloud může pomoci obcím s plněním požadavků na GDPR

Rozvoj cloudových služeb poskytuje klientům další novinky a inovace

Cílem ochrany dat v cloudu je zajistit jejich bezpečnost

Zvýhodněná akční nabídka cloudových služeb

Pravdy mýty o cloudu

Cloud s maximální garancí dostupnosti dat

České firmy preferují tuzemské poskytovatele cloudových služeb

Snadné řešení pro firemní informační systém v cloudu

Český cloud zajišťuje bezpečný a spolehlivý provoz informačního systému pro realitní makléře

Sugar - flexibilní a jednoduché CRM z pohledu uživatele i administrátora

Callcentrum v cloudu jednoduše a rychle

Profesionální správa a řízení obsahu jako služba

Datové centrum pro AlgoCloud se rozšiřuje o další technologie

Kontaktní centrum v cloudu s podporou firemní logistiky

Algotech partnerem historicky prvního ročníku kryathlonu

Service Desk Algotech plní očekávání zákazníků

Praktické zkušenosti s oblastí analytického reportingu

Případové studie Algotech na Oracle Day 2014

ERP Oracle JD Edwards řídí klíčové firemní procesy společnosti SILON

Kontaktní centrum v cloudu AlgoCC získává řadu novývh zájemců

Cloudové aplikace na konferenci Oracle SaaS Day

AlgoCC - moderní kontaktní centrum v cloudu na konferenci Avaya Forum 2014

ALGOTECH zvyšuje počet zaměstnanců

Roman Kopecký na výročním setkání skupiny Oracle

AlgoCC - kontaktní centrum v cloudu

Algotech představil poslední novinky a partnerská řešení

Zákaznický den Algotech 2014 představí nejnovější trendy v ICT

ERP v Algocloudu pro 2P Commercial Agency

Nadační fond Algo s podporou Memoriálu Aleše Hřebeského

Zákaznický den Algotech 2014

Zabezpečený digitální archiv v cloudu pro OSPAP dodají společně Algotech a SEFIRA

Algotech se představil jako Platinum partner konference Avaya A-Power 2014

Big data společně - ALGOTECH a Oracle Exadata

Zájem o chytrá IT řešení roste