logo

Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma

Jubilejní 5. ročník evropské uživatelské konference Directions společnosti SPSS, která proběhne ve dnech 17. - 18.5. 2010, se z Prahy přesouvá do italské metropole.

Světoví odborníci na sběr dat, jejich analýzu a predikce se ve dnech 17. - 18.5. 2010 sejdou v Římě, aby společně projednali nejnovější trendy z oblasti výzkumu trhu a marketingu včetně další podpory strategického či operativního rozhodování na základě analýzy dat. Konference si klade za cíl přispět účastníkům praktickými informacemi a příklady, jak s daty lépe a efektivněji pracovat.

Účastníci se naučí jak vyřešit palčivé problémy svých organizací, uslyší mnoho případových studií od zákazníků z celé Evropy, ale především se budou moci sami podělit s ostatními o své nápady a myšlenky. Své zkušenosti s využitím data miningu v českém podnikatelském prostředí představí v Říme hned dva zástupci českých organizací : Peter Baláži z Československé obchodní banky a Jiří Lakosil z Českomoravské stavební spořitelny.

Jan Řehák, ředitel společnosti SPSS CR říká : "Po velmi úspěšném čtvrtém ročníku, který se uskutečnil loni v Praze, nás čeká další zajímavé setkání evropských špiček v oblasti Predictive Analytics v Římě. Přínos a význam konference Directions potvrzuje stále se zvyšující zájem našich klientů o samotnou účast, a také o prezentování vlastních zkušeností. Sdílení analytických úspěchů mezi uživateli na takové konferenci obohacuje jak účastníky, tak obor samotný. Je to také příležitost setkat se s předními odborníky SPSS."

Na konferenci Directions vystoupí také profesor Univerzity New York Bruce Bueno de Mesquita či expert na strategickou komunikaci a "soft skills" Mark Jeffries. Konference se samozřejmě zúčastní i nový prezident společnosti SPSS, an IBM Company, Deepak Advani.

Directions každoročně přiláká více než 400 uživatelů z celého světa. Jako každý rok, budou i letos prezentovány příklady praktického využití technologií IBM SPSS v oblasti statistiky, výzkumu trhu, data miningu, Predictive Analytics a Business Intelligence. Důležitou část konference tvoří také představení nové produktové nabídky společnosti SPSS včetně připravovaných změn ve verzích softwaru IBM SPSS.

O data miningu

Data mining představuje proces přebírání, přípravu a vyhodnocování dat za účelem tvorby predikčních modelů pro rozhodovací procesy. Metody data miningu lze využít pro optimalizaci marketingových kampaní, optimalizaci nabídky (cross-/up-selling), odhady loajality a predikce odchodu zákazníků, odhadování rizik a vyhledávání případů podezřelých z podvodů a porušování zákonů. Využil ho i Barack Obama při své prezidentské kampani při hledání nerozhodných voličů a sponzorů.

Článek ze dne 5. května 2010 - středa

Další články od SPSS CR, spol. s r.o.