logo

SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

Predictive Analytics Software (PASW), je nové jméno pro kompletní portfolio produktů společnosti SPSS. Toto nové pojmenování sjednocuje produktové rodiny pod označení, které lépe popisuje a reflektuje funkcionality a hladkou integraci v rámci všech produktů společnosti SPSS.

Jméno PASW ponese celé portfolio produktů SPSS. Přejmenování se postupně dotkne všech dílčích produktových skupin, vždy spolu s vydáním nové verze. Vzniknou tak nová jména jako PASW Statistics (dříve SPSS Statistics), PASW Modeler (dříve Clementine), PASW Data Collection (dříve Dimensions) a PASW Collaboration Services (dříve Predictive Enterprise Services). Jako první byl na trh uveden PASW Modeler 13.0 a PASW Statistics 17.0.2. Další produktovou novinku softwaru PASW představí SPSS na své celoevropské konferenci Directions 2009, která se koná ve dnech 11. - 14. května 2009 v Praze.

Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR, říká : "Společnost SPSS poskytuje jako jediná Predictive Analytics Software, software, který díky své široké nabídce pokročilých funkcí dokáže zachytit zpětnou vazbu zákazníků, předvídat jejich chování a rychle reagovat. V takto nastavených obchodních procesech vidíme budoucnost, proto tomu nový název také podřizujeme. Troufám si říct, že predikce, nebo-li analýza rozhodování, představuje klíčový prvek pro všechny oblasti podnikání."

Nová jména pro produkty společnosti SPSS, které se opírají o 40 let inovací, výkonnosti a robustních aplikačních možností v oboru Predictive Analytics, vznikla na základě zpětné vazby od zákazníků, kteří software ve svém podnikání dennodenně využívají.

Další články k tématům - Analytics - dříve - PASW - portfolio - Predictive - software - SPSS - Jan Řehák

Článek ze dne 30. března 2009 - pondělí

Další články od SPSS CR, spol. s r.o.

ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16

ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM

SPSS CR se mění na ACREA CR

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base

Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí

Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe

Software v boji proti kriminalitě a zločinu

Letní škola marketingového výzkumu

Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma

Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích

RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků

Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics

IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky

Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace

IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru

Novým vlastníkem SPSS je IBM

Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách

Software Smartreader od SPSS jako bonus

Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT

SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu

Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview

Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4

Dataminingovými nástroji proti terorismu

SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award

Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi

SPSS se zaměřuje na komerční sféru

SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje

Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků

SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio

Ocenění pro software SPSS

Softwarem proti finanční kriminalitě

Jak si udržet zákazníky i v době krize

Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics

K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software