Predictive Analytics Software (PASW), je nové jméno pro kompletní portfolio produktů společnosti SPSS. Toto nové pojmenování sjednocuje produktové rodiny pod označení, které lépe popisuje a reflektuje funkcionality a hladkou integraci v rámci všech produktů společnosti SPSS.
Jméno PASW ponese celé portfolio produktů SPSS. Přejmenování se postupně dotkne všech dílčích produktových skupin, vždy spolu s vydáním nové verze. Vzniknou tak nová jména jako PASW Statistics (dříve SPSS Statistics), PASW Modeler (dříve Clementine), PASW Data Collection (dříve Dimensions) a PASW Collaboration Services (dříve Predictive Enterprise Services). Jako první byl na trh uveden PASW Modeler 13.0 a PASW Statistics 17.0.2. Další produktovou novinku softwaru PASW představí SPSS na své celoevropské konferenci Directions 2009, která se koná ve dnech 11. - 14. května 2009 v Praze.
Jan Řehák, ředitel a jednatel SPSS CR, říká : "Společnost SPSS poskytuje jako jediná Predictive Analytics Software, software, který díky své široké nabídce pokročilých funkcí dokáže zachytit zpětnou vazbu zákazníků, předvídat jejich chování a rychle reagovat. V takto nastavených obchodních procesech vidíme budoucnost, proto tomu nový název také podřizujeme. Troufám si říct, že predikce, nebo-li analýza rozhodování, představuje klíčový prvek pro všechny oblasti podnikání."
Nová jména pro produkty společnosti SPSS, které se opírají o 40 let inovací, výkonnosti a robustních aplikačních možností v oboru Predictive Analytics, vznikla na základě zpětné vazby od zákazníků, kteří software ve svém podnikání dennodenně využívají.
Článek SPSS CR, spol. s r.o. ze dne pondělí 30. března 2009
ACREA CR představuje dataminingový nástroj IBM SPSS Modeler 16
ACREA CR je Advanced Business Partnerem IBM
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Praktická cvičení v modulu Statistics Base
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Základy modulu IBM SPSS Statistics Base
Analýza dat tvoří budoucnost obchodních rozhodnutí
Kurz Centra výuky SPSS ČR: Výběrová šetření, jejich plánování a praxe
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace
IBM SPSS Statistics 18 Direkt Marketing, nová verze statistického softwaru
Investice do vzdělání se vyplatí i v těžkých dobách
Software Smartreader od SPSS jako bonus
Letní škola data miningu SPSS s lektory ČVUT
SPSS CR a SCC organizují v Praze letní školu marketingového výzkumu
Software od SPSS podporuje platformu HP Neoview
Nová verze PASW Collaboration Deployment Services 4
Dataminingovými nástroji proti terorismu
SPSS Inc. získala ocenění 2009 SAP Pinnacle Award
Proti nezaměstnanosti lze úspěšně bojovat navzdory ekonomické recesi
SPSS se zaměřuje na komerční sféru
SPSS představuje novou verzi špičkového dataminingového nástroje
Obchodníci ignorují nebezpečí zadluženosti svých zákazníků
SPSS rebranduje kompletní produktové portfolio
Softwarem proti finanční kriminalitě
Jak si udržet zákazníky i v době krize
Druhý ročník nezávislého datamingového výzkumu společnosti Rexer Analytics
K cestě do Bílého domu pomáhal Baraku Obamovi i analytický software