Marketingoví analytici, brand manažeři a research manažeři budou v rámci týdenního kurzu seznámeni s metodami realizace výzkumných projektů i s procesem rozhodování na základě získaných výzkumných dat. Část výuky bude také věnována vlastním výzkumným projektům účasníků kurzu a jejich analýze. Lektorkou Letní školy je zkušená výzkumná pracovnice a ředitelka výzkumu agentury SC&C Mgr. Jana Hamanová, která mimo jiné vedla předvolební výzkum 2010 pro Českou televizi.
Jana Hamanová říká : "Mým cílem není vychovat během pěti dnů výzkumníky, protože to je dlouhodobá záležitost a patří na vysokou školu. Cílem Letní školy je dát marketingovým a ostatním pracovníkům systematický vhled do výzkumné profese. Věřím, že se tím zlepší komunikace mezi zadavateli a výzkumnými agenturami a výzkum bude stále častěji považován za velmi přínosný zdroj informací a nebude budit obavy."
Ucelený program Letní školy je rozdělen do pěti tématických bloků. Po uvedení do aktuální situace ve výzkumu a problematiky klíčových pojmů, budou postupně probrány metody kvalitativní a kvantitativní fáze výzkumu. Praktické bloky pak budou věnovány zásadám a příkladům konkrétní práce se získanými daty i rozhodování na základě výzkumných dat. Poslední fáze bude věnována výzkumným projektům účastníků a jejich analýze.
Článek ze dne 22. června 2010 - úterý
Software v boji proti kriminalitě a zločinu
Letní škola marketingového výzkumu
Evropští odborníci na Predictive Analytics míří do Říma
Rexer Analytics již potřetí zhodnotil roli data miningu v organizacích
RFM analýza, první krok na cestě k segmentaci zákazníků
Zdravotnické organizace si předepisují software IBM SPSS predictive analytics
IBM SPSS predictive analytics pomáhá bankám zlepšit vztahy se zákazníky
Společenská odpovědnost firem se nevytrácí ani za současné ekonomické situace