FEIS [M] je možné připravit, nasadit a předat do rutinního provozu během pouhého jednoho měsíce a lze jej provozovat i v režimu SaaS (Software as a Service).
FEIS [M] je ekonomický informační systém určený pro potřeby menších a středních firem. Obsahuje veškeré potřebné účetní agendy, controlling, fakturaci, majetek a uživatelský nástroj pro tvorbu sestav a manažerských reportů. Je postaven na bázi úspěšného robustního produktu ARBES FEIS, který je v současnosti využíván jako hlavní podnikový informační systém u více než stovky českých i zahraničních firem a institucí. FEIS [M] je možné provozovat i jako službu, kdy zákazník platí za pronájem jen měsíční paušál bez jakýchkoliv dalších poplatků, včetně nákladů na implementaci.
"Řešení FEIS [M] vybírá z verze FEIS nejlepší funkcionalitu pro potřeby menších a středních firem tak, aby bylo nasazení IS pro zákazníka co nejméně zatěžující, a to nejen z hlediska časové náročnosti, ale i nákladů a součinnosti klíčových uživatelů," uvedl Pavel Jiruše, ředitel divize podnikových informačních systémů společnosti ARBES Technologies. "Zároveň je systém postaven na vyspělé technologické platformě připravené pro růst firmy, změny zaměření a procesů či individuální změny a úpravy, čímž se zásadně odlišuje od krabicových systémů," dodal.
Při standardním způsobu implementace je možné FEIS [M] nasadit do jednoho měsíce od podpisu smlouvy, při využití SaaS modelu je možné ostrý provoz zahájit ještě rychleji, dosavadní zkušenosti hovoří o cca 2-3 týdnech.
Při růstu firmy, jejích potřeb či expanzi do zahraničí je kdykoliv (bez jakékoliv reinstalace) možné FEIS [M] jednoduše rozšířit o funkcionalitu produktu FEIS, ať už se jedná o celé moduly skladů, CRM, řízení cash flow, nebo funkcí workflow, IFRS, legislativní úpravy pro další EU země apod.
Vedle standardního způsobu pořízení mohou zájemci o řešení FEIS [M] využít naprosto odlišný koncept SaaS (Software as a Service) - za softwarové licence a služby tak platit formou měsíčního pronájmu. Využitím formy pronájmu řešení jsou investiční náklady ve statisících nahrazeny měsíčním paušálem zahrnujícím úhradu licencí, služeb, kompletního servisu, dodávek nových verzí a legislativní podpory.
Článek ARBES Technologies s.r.o. ze dne pondělí 23. listopadu 2009
Automatizace investičních služeb pomocí systému ARBES AMS
Nový workflow modul ERP systému FEIS
Mobilní aplikace AMA pro komunikaci s klienty finančních institucí
Dekompozice monolitických informačních systémů do mikroslužeb
ARBES OBS Core hraje zásadní roli z pohledu bankovních funkčností Banky Creditas
AMS Start-up pomůže se začátky podnikání na kapitálovém trhu
Jednoduchá úložiště mohou ohrozit důvěryhodnost elektronických dokumentů
Arbes AMS automatizuje a urychluje agendu při obchodování s deriváty
ARBES Technologies posiluje na trhu dodavatelů softwaru pro investiční bankovnictví
Automatizovaný systém výkaznictví pro správce portfolií a finanční instituce
Informačních systémy pro bankovnictví a finanční trhy
Software pro depozitář investičních fondů
Informační systémy pro bankovnictví a platební styk
Modulární systém ARBES AMS pohání retailové investiční služby
Bodyshopping IT specialistů mění globální průmysl
Automatizace investičních procesů pomáhá ve zvyšování výnosů
Bodyshopping IT specialistů s ojedinělým přístupem
Spolupráce STAPRO a ARBES na IT projektech pro zdravotnictví
Nová divize HealthCare posiluje aktivity ARBES Technologies ve zdravotnictví
ERP ARBES FEIS: nová verze s podporou ISDOC
ARBES Technologies hlavním partnerem konference Svět informačních systémů 2010
ARBES implementuje své nové řešení v JT Bance
ARBES využívá vyspělé BI nástroje Oracle
Petr Brož, novým výkonným ředitelem ARBES Technologies
FEIS [M], řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností
Internetové bankovnictví oceňují již stovky tisíc zákazníků BOG
ARBES Technologies s novou organizační strukturou
ARBES podporuje rozšíření bankovních služeb Wüstenrotu
ARBES OBS spuštěn do ostrého provozu ve Wüstenrot hypoteční bance
II. etapa projektu nasazení ARBES OBS ve Wüstenrot hypoteční bance