logo ARBES Technologies s.r.o.

ERP ARBES FEIS: nová verze s podporou ISDOC

Mezi hlavní novinky podnikového informačního systému ARBES FEIS ve verzi 11 patří podpora elektronické fakturace ISDOC, modul CSÚIS pro export účetních sestav do formátu XML a plná kompatibilita s nejnovějším operačním systémem společnosti Microsoft, Windows 7.

Systém ARBES FEIS 11 nově podporuje elektronickou výměnu faktur a daňových dokladů s jinými systémy podporujícími formát ISDOC. Modul ISDOC, jež je nyní standardní součástí všech instalací, slouží k importu dokladů ze souborů ISDOC do informačního systému.

Velkým přínosem ISDOC je zkrácení doručení faktury z několika dní na pár vteřin - značně se tak urychlí mezifiremní platební styk. Zároveň dojde k omezení nadbytečných manuálních činností, jako je tisk faktur, jejich posílání a zanášení do ERP. Firmy by kromě toho měly ušetřit také za tisk a posílání klasickou poštou.

V neposlední řadě je třeba zdůraznit rovněž jistotu doručení - odběratel už nebude moci dny a týdny dokola tvrdit, že fakturu neobdržel. Modul se spouští jednoduše přes zástupce nebo automaticky „poklepáním“ na importovaný soubor. Pro export primárních dokladů je nově k dispozici operace "Export ISDOC", která slouží k vytvoření souborů obsahujících vybrané doklady ve formátu ISDOC pro účely elektronické fakturace.

Součástí nové verze ERP řešení ARBES FEIS se stal také modul CSÚIS, který obsahuje účetní sestavy pro příspěvkové organizace upravené pro export do formátu XML předepsaného pro následný přenos do Centrálního systému účetních informací státu. Účetní sestavy se ukládají do archivu, kde se konsolidují, a následně dochází k jejich zpracování pomocí odpovídající uživatelské sestavy. Modul obsahuje rozvahu, výkaz zisků a ztrát a přílohu uzávěrky. Řešení zahrnuje i potřebné rozšiřující atributy středisek.

Celý systém dále dostal novou vizuální podobu. Vzhled oken aplikace a polohu tlačítek v číselnících je navíc možné ovlivnit v Uživatelských nastaveních. Zajímavostí je rovněž přítomnost nového režimu práce s řešením ARBES FEIS. Kromě běžného přístupu je nově možné nastavit také přístup pouze pro čtení. V tomto režimu nejsou dostupné žádné operace, které modifikují data - záznamy lze pouze prohlížet. To je vhodné například pro uživatele, kteří potřebují pravidelně nahlížet na detaily jednotlivých dokladů v systému. V přehledu aktivit jsou pak nově rozlišena přihlášení v běžném režimu od přihlášení pouze pro čtení. Podle režimu přihlášení je rovněž možné přehled filtrovat.

ARBES FEIS ve verzi 11 je kompatibilní s nejnovějším operačním systémem společnosti Microsoft, Windows 7. Náročná certifikace prokázala, že se zákazníci mohou spolehnout na maximální podporu funkcionality řešení ARBES FEIS v prostředí nového operačního systému, stejně jako na jeho snadné a bezproblémové užívání.

První verze řešení ARBES FEIS, určeného primárně pro větší společnosti, byla na trh uvedena již v roce 1994 a dnes jej využívá více než 120 zákazníků z řad obchodních, leasingových a finančních společností a zdravotních institucí. Ke spokojeným zákazníkům patří například Mafra, CCS, GE Money Bank, Povodí Vltavy či Zdravotnický holding Královehradeckého kraje.

ARBES FEIS nabízí komplexní správu ekonomické a účetní agendy klienta s možností jak přizpůsobení se stávajícím interním pracovním postupům a dělbě práce, tak racionalizace zavedením postupů nových. Řešení je vybaveno sadou rozhraní pro komunikaci s aplikacemi elektronického bankovnictví, Českou poštou a jinými externími aplikacemi. ARBES FEIS je plně kompatibilní s databází Oracle 10g a 11g.

Další články k tématům - bankovnictví - CSÚIS - ERP - fakturace - FEIS - ISDOC - účetnictví - XML

Článek ARBES Technologies s.r.o. ze dne pondělí 15. listopadu 2010

Další články od ARBES Technologies s.r.o.

Automatizace investičních služeb pomocí systému ARBES AMS

Nový workflow modul ERP systému FEIS

Mobilní aplikace AMA pro komunikaci s klienty finančních institucí

Dekompozice monolitických informačních systémů do mikroslužeb

ARBES OBS Core hraje zásadní roli z pohledu bankovních funkčností Banky Creditas

AMS Start-up pomůže se začátky podnikání na kapitálovém trhu

Jednoduchá úložiště mohou ohrozit důvěryhodnost elektronických dokumentů

Arbes AMS automatizuje a urychluje agendu při obchodování s deriváty

ARBES Technologies posiluje na trhu dodavatelů softwaru pro investiční bankovnictví

Automatizovaný systém výkaznictví pro správce portfolií a finanční instituce

Informačních systémy pro bankovnictví a finanční trhy

Software pro depozitář investičních fondů

Informační systémy pro bankovnictví a platební styk

Modulární systém ARBES AMS pohání retailové investiční služby

Bodyshopping IT specialistů mění globální průmysl

Automatizace investičních procesů pomáhá ve zvyšování výnosů

Bodyshopping IT specialistů s ojedinělým přístupem

Spolupráce STAPRO a ARBES na IT projektech pro zdravotnictví

Nová divize HealthCare posiluje aktivity ARBES Technologies ve zdravotnictví

ERP ARBES FEIS: nová verze s podporou ISDOC

ARBES Technologies hlavním partnerem konference Svět informačních systémů 2010

ARBES implementuje své nové řešení v JT Bance

ARBES využívá vyspělé BI nástroje Oracle

Petr Brož, novým výkonným ředitelem ARBES Technologies

FEIS [M], řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností

Internetové bankovnictví oceňují již stovky tisíc zákazníků BOG

ARBES Technologies s novou organizační strukturou

ARBES podporuje rozšíření bankovních služeb Wüstenrotu

ARBES OBS spuštěn do ostrého provozu ve Wüstenrot hypoteční bance

II. etapa projektu nasazení ARBES OBS ve Wüstenrot hypoteční bance

Implementace ARBES Reporting v IKS KB

ARBES přinesl do Gruzie internetové bankovnictví