Pomocí nového schvalovacího modulu dokáže ERP FEIS realizovat schvalovací procesy pro různé typy dokladů. Navíc umožňuje automatickou kontrolu při čerpání finančních prostředků, podle schválených limitů. Díky němu se můžete rozloučit s papírovými žádankami a fakturami.
Podnikový ekonomický informační systém FEIS komplexně řeší daňovou a účetní agendu v mnoha typech organizací, od nemocnic, státních podniků až po banky a investiční společnosti.
ERP FEIS - hlavní výhody:
"Firmy často bojují s tím, že jsou zavaleny stohy papírů, interní objednávání probíhá pomocí papírových žádanek, které kolují od jednoho schvalovatele k druhému, a zatoulaná či ztracená faktura není nic neobvyklého. Mít v takovém prostředí aktuální přehled o pohybu jednotlivých dokladů, docházejícím zboží na skladě nebo blížící se splatnosti dosud nezaevidované faktury je velmi obtížné. Nový workflow modul pro ERP FEIS zajistí, že každý doklad v procesu je okamžitě přidělen konkrétnímu člověku a všichni účastníci schvalovacího procesu mají seznam svých úkolů vždy pohromadě na jednom místě. O to vše se stará notifikační a eskalační mechanismus, který zajistí procesu rychlé flow," říká Kamil Horák, ředitel pro řešení ekonomických systémů ze společnosti Arbes Technologies.
Workflow umožňuje řízení dvou typů procesů:
Po schválení přímým nadřízeným je automaticky připravena výdejka k realizaci pracovníkem ve skladu a generován úkol k přepravě a předání objednaného zboží žadateli. Pro opakující se požadavky jsou připraveny šablony.
Veškerá komunikace je bezpapírová a plně digitalizovaná - vzniká tak v rámci obou procesů digitální stopa, prostřednictvím které lze jednoduše a přehledně sledovat, kdo co objednává a schvaluje, kdo si vyžádal doplnění a kdo realizuje výdaje ze skladu a v jakém čase.
Dá se tak zpětně zauditovat, které zboží, v jaké hodnotě a v jakém čase přišlo nebo odešlo do určité organizace.
Článek ze dne 2. března 2023 - čtvrtek
Nový workflow modul ERP systému FEIS
Mobilní aplikace AMA pro komunikaci s klienty finančních institucí
Dekompozice monolitických informačních systémů do mikroslužeb
ARBES OBS Core hraje zásadní roli z pohledu bankovních funkčností Banky Creditas
AMS Start-up pomůže se začátky podnikání na kapitálovém trhu
Jednoduchá úložiště mohou ohrozit důvěryhodnost elektronických dokumentů
Arbes AMS automatizuje a urychluje agendu při obchodování s deriváty
ARBES Technologies posiluje na trhu dodavatelů softwaru pro investiční bankovnictví
Automatizovaný systém výkaznictví pro správce portfolií a finanční instituce
Informačních systémy pro bankovnictví a finanční trhy
Software pro depozitář investičních fondů
Informační systémy pro bankovnictví a platební styk
Modulární systém ARBES AMS pohání retailové investiční služby
Bodyshopping IT specialistů mění globální průmysl
Automatizace investičních procesů pomáhá ve zvyšování výnosů
Bodyshopping IT specialistů s ojedinělým přístupem
Spolupráce STAPRO a ARBES na IT projektech pro zdravotnictví
Nová divize HealthCare posiluje aktivity ARBES Technologies ve zdravotnictví
ERP ARBES FEIS: nová verze s podporou ISDOC
ARBES Technologies hlavním partnerem konference Svět informačních systémů 2010
ARBES implementuje své nové řešení v JT Bance
ARBES využívá vyspělé BI nástroje Oracle
Petr Brož, novým výkonným ředitelem ARBES Technologies
FEIS [M], řešení pro finanční a ekonomické řízení menších a středních společností
Internetové bankovnictví oceňují již stovky tisíc zákazníků BOG
ARBES Technologies s novou organizační strukturou
ARBES podporuje rozšíření bankovních služeb Wüstenrotu
ARBES OBS spuštěn do ostrého provozu ve Wüstenrot hypoteční bance
II. etapa projektu nasazení ARBES OBS ve Wüstenrot hypoteční bance