logo GFI Software

Nárůst práce z home office zvyšuje nároky na HelpDesk

Podle odhadů GFI Software dochází v důsledku zvyvšování počtů zaměstnanců na home office k nárůstu požadavků na HelpDesk podporu globálně o 51%. Organizace se proto snaží zefektivnit své procesy podpory a hledají výkonnější nástroje k řešení technických požadavků zaměstnanců a zákazníků.

"Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku. Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory. Především SMB společnosti tak nyní mohou uvítat naše nové řešení GFI HelpDesk (srpen 2020), které poskytuje kompletní historii interakce se zákazníkem - včetně počtu přístupů, objednávek, obchodní historie a vyhledávání na helpdeskové stránce, vše v reálném čase. Je dostupné jak samostatně, tak jako součást modelu GFI Unlimited, který nyní poskytuje 10 produktů za jeden licenční poplatek," říká Jozef Kačala, Sales Engineer pro EMEA a APAC v GFI Software.

Odhaduje se, že v důsledku koronavirové pandemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88% organizací po celém světě. Z toho pak vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory. Zaměstnancům díky neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka, zatímco firmy ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Firmy nyní potřebují zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů.

Hlavní požadavky na HelpDesk podporu:

Článek GFI Software ze dne středa 30. září 2020

Další články od GFI Software

Rychlá aktualizace po vydání záplat je účinnou obranou před zneužitím softwarových zranitelností

Aktualizace GFI KerioControl přináší integraci VPN technologií a silnější ochranu před zero day útoky

Zneužití neoprávněně získaných firemních dat vede k nárůstu kybernetických rizik a deepfake útoků

Automatizovaný patch management snižuje rizika softwarových zranitelností

AI nástroj Eloquens mění způsob intenzivní e-mailové podnikové komunikace

Jak zabezpečit kritické firemní systémy a aplikace

GFI AppManager rozšiřuje řadu podporovaných produktů

Neschopnost určit kritické IT systémy vede k podcenění jejich zabezpečení

GFI KerioConnect naplňuje dodržování přísných standardů kybernetické bezpečnosti ve zdravotnictví

AI bojuje o důvěru IT profesionálů

GFI LanGuard WAN Agent je k dispozici v plné funkčnosti

Správa firemního e-mailu s AI komponentou Copilot

Bezpečnostní mezery zvyšují riziko napadení firemního IT v SMB sektoru

GFI KerioControl a GFI ClearView tvoří komplexní systém pro správu sítě

Exinda 8065 poskytuje lepší výkonnost v oblasti optimalizace síťového provozu

Phishingové e-maily jsou dlouhodobě nejvíce využívaným vektorem kybernetických útoků

Rozptýlená pozornost IT pracovníků vede snadno k chybám

Rizika opakovaného použití stejných přihlašovacích hesel

Integrace CoPilot do produktů GFI Software

Nárůst počtu zranitelností v neaktualizovaných systémech a aplikacích

Klíčová opatření reaktivní ochrany při kybernetickém útoku

Archivace elektronické pošty s podporou fulltextového vyhledávání

Využití AI k rozvoji IT bezpečnosti pohledem českých firem

GFI Kerio Control pomáhá při výuce IT bezpečnosti středoškoláků

Kybernetická bezpečnost je v dnešní době pro SMB firmy nutností

GFI AppManager je k dispozici v ostré verzi

Ochrana před zranitelnostmi jako služba je v popředí zájmu poskytovatelů IT bezpečnosti

Flexibilní firemní komunikace na cloudové platformě Kerio

Vzdálené skenování zranitelností u zákazníků

GenAI v produktech GFI software

GFI Kerio Control v praktické IT výuce studentů

Skenování zákaznických IT infrastruktur s GFI LanGuard pro MSP

Bezpečnostní audit IT se vyplatí i malým firmám

Kybernetická bezpečnost pod vlivem využívání umělé inteligence

NIS2 přináší nové nároky na IT bezpečnost pro organizace i poskytovatele služeb

Antivir na poštovním serveru je nejúčinnější ochranou před e-mailovými útoky

Komplexní správa firemních sítí s novým řešením GFI ClearView

Nárůst zranitelností vyžaduje použití automatizace nástrojů pro patch management

GFI AppManager zajistí komplexní správu IT řešení pro MSP poskytovatele

Zavedení 2FA přináší paradoxně nová rizika v podobě spamu

Elektronická pošta je hlavním vektorem kybernetických útoků

Nová verze GFI Exinda NetworkOrchestrator posiluje ochranu proti útokům

Další inovace GFI KerioConnect pro týmovou spolupráci SMB firem

Problémy s fungováním firemních aplikací často způsobuje neefektivní řízení sítí

Intenzivní emailová komunikace s podporou GFI KerioConnect

Certifikace informační bezpečnosti se stává konkurenční výhodou firem

SaaS GFI Kerio Control pro MSP poskytovatele

Kerio Connect s podporu téměř neomezeného počtu uživatelů elektronické pošty

Výhody certifikace ISO 27001 pro MSP

Bezpečnostní audit se zaměřením na patch management a zjišťování zranitelností