Celosvětová studie App Attention Index 2021 zkoumala digitální chování více než 13000 spotřebitelů. Odhalila také, že spotřebitelé mají nulovou toleranci vůči neuspokojivému fungování aplikací a automaticky z toho viní samotnou aplikaci nebo jejího poskytovatele, bez ohledu na to, v čem problém skutečně spočívá.
Autoři studie zdůrazňují, že kvůli zvýšené závislosti na digitálních službách a míře jejich užívání 76% spotřebitelů tvrdí, že jejich očekávání ohledně kvality digitálních služeb od začátku roku 2020 vzrostlo.
Pro poskytovatele je znepokojující zjištění, že v případě nesplněných očekávání 60% spotřebitelů automaticky obviní aplikaci a jejího poskytovatele bez ohledu na skutečnou příčinu problému. Ta může spočívat v samotné aplikaci, např. pomalém načítání stránek, výpadcích či bezpečnostních nedostatcích, nebo ve vnějších faktorech, jako je připojení k internetu, pomalé platební brány nebo technické problémy se službami třetích stran.
Spotřebitel však příčiny nerozlišuje a svaluje odpovědnost výhradně na poskytovatele.
Loajalitu zákazníků ovlivňuje uživatelská zkušenost
Spotřebitelé nyní potřebují aplikace a digitální služby nejen ke každodennímu fungování, ale častěji také k sociálním interakcím při absenci tradičních způsobů osobní komunikace.
Průzkum ukázal, že se pro většinu spotřebitelů (85%) staly digitální služby nezbytnou součástí každodenního života, přičemž 84% dotázaných uvedlo, že jim tyto služby pomohly lépe přečkat pandemii.
Spotřebitelé jsou nyní loajální k poskytovatelům podle toho, jak výrazně během pandemie investovali do digitálních služeb.
Uživatelská zkušenost rozhoduje
61% spotřebitelů nyní tvrdí, že jejich očekávání ohledně digitálních služeb se navždy změnilo a že již nebudou tolerovat chabý výkon.
Průzkum dále zjistil, že se 72% spotřebitelů domnívá, že je odpovědností poskytovatele zajistit, aby digitální služba fungovala bezchybně, a více než polovina dotázaných (57%) tvrdí, že poskytovatelé mají jen jeden pokus na to, aby jim nabídli pozitivní digitální zkušenost, jinak přejdou ke konkurenci.
73% spotřebitelů uvádí, že i poté, co se život vrátí k normálu, budou nadále využívat digitální služby, na které spoléhali během pandemie. To znamená, že tlak na informatiky, aby se vypořádali s komplexitou moderních architektur a zajistili bezvadnou digitální zkušenost, nijak nepoleví.
Cílem společnosti Cisco AppDynamics je pomáhat informatikům tyto nároky na zajištění kondice a výkonnosti technologií zvládnout a poskytovat uživatelům dokonalou celkovou zkušenost s aplikacemi.
Článek ze dne 2. září 2021 - čtvrtek
Globální bezpečnostní platforma Cisco Security Cloud
Koncept prediktivních sítí předchází problémům a zlepšuje uživatelské prostředí
Řízení autonomní dopravy s pomocí mobilní sítě
Platební model Green Pay pro IT
Cisco inovace pro hybridní cloud
Jak zůstat v prostředí webu 3.0 v bezpečí
Nejčastější bezpečnostní problémy metaverza
Technologické trendy hybridní spolupráce
Studie kvality a dostupnosti internetového připojení
Cisco představuje inovace v oblasti bezdrátových sítí a síťového přístupu
Jak na bezpečný pohyb na internetu
Průzkum Cisco odhaluje zastaralé bezpečnostní technologie firem
Budoucnost inovací a podnikání je spojena s maximálním využitím dat
Metaverzum jako ráj kyberzločinu
Multifaktorová autentizace a biometrie pro přihlašování bez hesel
Jak na bezpečné online vánoční nákupy
Lepší přístup k portfoliu Cisco řešení
Globální index hybridní práce pro HR a technologie
Lidé aktivně sledují ochranu svého soukromí a osobních dat
Klíčové trendy v ohrožení sítí
Neduhy firemních WiFi sítí jsou příležitostí pro hackery
Asynchronní videokomunikace Vidcast
Roste závislost na aplikacích a kvalitních digitálních službách
Závislost ekonomiky na internetu vyžaduje bezpečný, rychlý a spolehlivý přístup pro každého
Nejčastější bezpečnostní rizika při práci na dálku
Inovace hybrídního cloudu Cisco pomáhají urychlit digitální transformaci firem