Člen Rady Českého telekomunikačního úřadu je povinen ukončit výše zmíněné činnosti nejpozději do 30 dnů ode dne zahájení výkonu funkce a v případě, že tuto lhůtu není možné dodržet z důvodů nezávislých na vůli příslušného veřejného funkcionáře, je tento povinen v uvedené lhůtě informovat Ministerstvo spravedlnosti a provést všechna potřebná opatření směřující k ukončení neslučitelných činností.
Ministerstvo spravedlnosti konstatuje, že paní Továrková v zákonné 30denní lhůtě učinila vše, co po ní bylo možné spravedlivě požadovat, aby výkon činností, které nejsou slučitelné s výkonem funkce členky Rady ČTÚ, ukončila.
"Ministerstvo v závěrech ze svého šetření učinilo konec zbytečným spekulacím a já se mohu plně věnovat práci na ČTÚ, především přípravě aukce, která, přinese levnější cenu mobilních služeb," říká Hana Továrková, kterou vláda svým usnesením č. 85 z 27. 1. 2020 jmenovala předsedkyní Rady Českého telekomunikačního úřadu na dobu 3 let.
Podle šetření Ministerstva spravedlnosti se ukázalo, že Hana Továrková ve lhůtě stanovené zákonem ukončila veškerá své angažmá. Jakkoliv tato skutečnost nebyla v několika případech dosud zapsána příslušným rejstříkovým soudem do obchodního rejstříku, paní Továrková ministerstvu potřebnými dokumenty doložila, že potřebná právní jednání byla učiněna.
Mgr. Ing. Hana Továrková byla jmenována členkou Rady Českého telekomunikačního úřadu usnesením vlády č. 774 ze 4. 11. 2019, a to s platností od 15. 11. 2019.
Následně po svém jmenování zahájila kroky, vedoucí k ukončení svých podnikatelských angažmá tak, aby splnila požadavky kladené zákonem 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů.
Článek ze dne 26. února 2020 - středa
Marek Ebert - nový předseda Rady ČTÚ
O2 bude poskytovat speciální koncová zařízení pro zdravotně postižené
Cenově zvýhodněné telco služby pro zdravotně postižené a osoby s nízkými příjmy
Posílení role ČTÚ v řešení sporů
Jak řešit nekvalitní příjem televize nebo rozhlasu
Automatická migrace na nový tarif operátorem
Jak na odvolání obecného souhlasu ke kontaktování za účelem marketingových nabídek
Jak správně reklamovat telekomunikační a poštovní služby
Manuál ČTÚ radí, jak na nevyžádané marketingové hovory
Automatické prodloužení účastnické smlouvy operátorem
Na co si dát pozor při používání zesilovačů mobilního signálu
Cenové zvýhodnění pro osoby se zvláštními sociálními potřebami
Komerční digitální rozhlasové vysílání
Vyjádření pedsedkyně Rady ČTÚ k jednání s ministrem průmyslu a obchodu
K přenositelnosti čísel nebo přístupu k internetu se váže i právo na paušální náhradu
Jak postupovat při změně poskytovatele služby přístupu k internetu
Jednostranná změna smlouvy musí být oznámena jasně a srozumitelně
ČTÚ navrhuje dočasnou regulaci velkoobchodního trhu přístupu k mobilním službám
Telekomunikační akademie stále rozšiřuje své aktivity
Podvodné telefonáty s podvržením čísla volajícího
Úmrtím účastníka jeho smlouva s operátorem automaticky nezaniká
Jak správně měřit rychlost internetu s nástrojem NetTest
Klidné volání a datování v EU pokračuje
Změny v oblasti správy čísel posílí ochranu spotřebitele
NetTest pomáhá zlepšovat kvalitu služby přístupu k internetu v ČR
Výsledky měření pokrytí železničních koridorů a dálnic signálem mobilních sítí
Co přináší novela zákona o elektronických komunikacích pro podnikatele
Telemarketing podle nových pravidel
Co se mění v oblasti elektronických komunikací od 1. ledna 2022
Kontrola plnění závazků z aukce 4G
Vysoké pokuty za zneužívání tísňových linek
Měřicí nástroj NetTest má za sebou první měsíc provozu
Nenechte se zpomalit a plaťte jen za skutečnou rychlost internetu
NetTest - certifikované měření kvality přístupu k internetu
Nová edukativní videa Telekomunikační akademie ČTÚ
Schválení novely zákona o elektronických komunikacích posiluje ochranu spotřebitele
ČTÚ podporuje schválení novely Zákona o elektronických komunikacích v původní verzi
Nekvalitní antény způsobují problémy s příjmem DVB-T2
Přísnější pravidla pro telemarketing nelikvidují byznys
Senát neschválil transpoziční novelu zákona o elektronických komunikacích
Nevyžádané marketingové hovory
Jak je to se zpolatněním při volání na covid informační linku 1221
Obnova telekomunikační infrastruktury v oblastech postižených tornádem
Telefony a speciální zařízení za dostupnou cenu pro osoby se zdravotním postižením
Pozor na podvodné telefonáty s podvržením čísla volajícího
Nástroje detekce ve veřejných komunikačních sítích pro potřeby Vojenského zpravodajství