"Dnešní doba je digitální a vyvíjí se neskutečným tempem. Je proto důležité být stále napřed. Těším se, že v ESETu budu mít možnost plně využít své profesní zkušenosti. Mým hlavním cílem bude rozvíjet e-commerce, rozvinout marketingovou automatizaci a navrhnout dlouhodobou strategii pro CLM i realizaci souvisejících aktivit a projektů s cílem ještě většího přiblížení se našim zákazníkům, a to jak v segmentech B2B, tak B2C," říká Michaela Kadlečková, manažerka digitálního marketingu české pobočky společnosti ESET.
Nástup Michaely Kadlečkové (39) přichází v době, kdy zároveň ESET změnil interní strukturu oddělení marketingu české pobočky. Přišla ze společnosti Kverneland, kde působila na pozici marketingové manažerky.
V minulosti působila mimo jiné také jako specialistka online marketingu Letiště Praha či jako E-Commerce Lead ve společnosti Panasonic.
Michaela Kadlečková je absolventkou Univerzity Hradec Králové v oboru informační management, ve volném čase se věnuje cestování.
Změna kompetencí marketingového oddělení
Ve vedení marketingového oddělení i jednotlivých týmů zůstávají stejné osoby, změnou ale prošlo rozdělení kompetencí.
Článek ze dne 16. září 2021 - čtvrtek
Nový malware typu backdoor pro platformu macOS
Globální finanční výsledky ESET za rok 2021
Vývoj kybernetických hrozeb v souvislosti s válkou na Ukrajině
Nové produkty kybernetické bezpečnosti pro ISP a Telco operátory
Globální útok ATP skupiny Lazarus na letecké a obranné společnosti
Globální iniciativa ESET Heroes of Progress hledá hrdiny pokroku a vizionáře
Pozor na inzertní podvody na internetových bazarech
Tým z ESET Research na kybernetickém cvičení NATO
Platforma ESET PROTECT pomáhá se správou kybernetické bezpečnosti firmy
Ransomware WannaCry stále představuje riziko pro kritickou infrastrukturu
Nové investice do technologické divize ESET Research v České republice
Aktualizace produktů platformy ESET PROTECT pro firemní zákazníky
Kybernetický útok na energetickou infrastrukturu Ukrajiny
ESET produkty pro domácí uživatele s Windows chrání zařízení s ARM procesory
Destruktivní malware CaddyWiper cílí na finanční instituce Ukrajiny
Integrace Intel technologií detekce ransomwaru do ESET produktů
Ukončení prodeje ESET produktů v Rusku a Bělorusku
Stav kybernetických hrozeb na Ukrajině
Malware HermeticWiper použitý na Ukrajině cílí na uživatelská data a firemní sítě
Informace k aktuálním útokům na servery MS Exchange
ESET úspěšně rozvíjí svůj MSP distribuční kanál
Skupina kyberzločinců ALPHV ochromila kritickou infrastrukturu v Německu
Analýza ranitelnosti ovladačů jádra Windows
Predikce kybernetických hrozeb v roce 2022 v Česku
Rok 2021 byl ve znamení kybernetických útoků na uživatelská hesla a přihlašovací údaje
Vývoj globálních kybernetických hrozeb
Útočné kampaně s technikou Watering hole cílí na zpravodajské weby evropských médií
Ochrana před ransomware v reálném čase
SMS phishing cílí na české uživatele iPhone
Velkou roli hrají v komunikaci mezi studenty sociální sítě
Bootkit ESPecter upravuje modul Windows Boot Manager
Pravděpodobná kyberšpionáž nově odhalené skupiny FamousSparrow
Kybertest si vyzkoušelo 100 tisíc Čechů
Digitální marketing ESETu vede Michaela Kadlečková
Rizikem pro počítače s macOS je aktuálně zejména adware
Stalkerware představuje nejvážnější hrozbu telefonů s Androidem
Cílem hackera můžete být i Vy!
Triky hackerů při útoku na klienty bank
Celosvětový vývoj malware ve zprávě ESET Threat Report T1 2021
Unikátní heslo je základní prvek ochrany dat v online prostředí
Počítače s macOS nejčastěji ohrožuje reklamní malware
Kybernetické útoky na hesla uživatelů
Uživatelé preferují chytré telefony, notebooky a cloudová úložiště
Pokles detekcí hrozeb pro mobilní telefony
Za polovinou dubnových kyberútoků v Česku je Spyware
Infikované Android aplikace instalující další malware
Cílená kampaň útoků na hesla českých uživatelů
Status Top Player pro ESET za vysokou ochranu před pokročilými hrozbami