logo CISCO SYSTEMS s.r.o.

Center of Excellence: Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum vzdálené podpory

Společnost Cisco v Praze otevřela Center of Excellence, jehož zaměstnanci budou s využitím nemodernějších technologií poskytovat vzdálenou podporu zákazníkům a partnerům společnosti v celkem 27 zemích střední a východní Evropy a Společenství nezávislých států. Praha se tak dnem 21.10. 2010 zařazuje mezi pět měst na celém světě, kde společnost Cisco podobné středisko provozuje.

Další centra Cisco jsou v portugalském Lisabonu, egyptské Káhiře, v Raleigh v Severní Karolíně a v kanadském Torontu.

Klíčová fakta o Center of Excellence Praha :

K novému mezinárodnímu středisku se vyjádřili :

Svatoslav Novák - prezident ICT Unie

"Nové Center of Excellence je příkladem investice, jaké Česká republika potřebuje. Musíme se rozhodnout, zda u nás budou jen montovny, nebo i „mozkovny“. Podle mého názoru je příležitostí pro Českou republiku vytváření podobných center služeb s vysokou přidanou hodnotou, které zvyšují naši konkurenceschopnost na dlouhou dobu dopředu. Cílem ICT Unie je rozvoj tohoto typu investic a těší mě, že si společnost Cisco pro své centrum vybrala Prahu."

Andrew Shannon - ředitel, Inside Sales, Cisco

"Pražské Center of Excellence je důležitou součástí naší strategie, kterou uplatňujeme směrem k našim zákazníkům a partnerům. Díky tomuto centru, které nabízí nové komunikační technologie, můžeme globálně poskytovat naše služby. Patříme mezi lídry ve využívání nástrojů Web 2.0, což umožňuje našim zaměstnancům pracovat prakticky kdykoli, odkudkoli a s vysokou efektivitou."

Alexander Winkler - generální ředitel, Cisco Česká republika

"V České republice působí Cisco již patnáct let a úspěšné se etablovalo na českém trhu, což je jeden z důvodů, proč byla Praha vybrána jako místo, odkud bude zákazníkům poskytována podpora. V Praze je zároveň dostatek talentovaných a vzdělaných lidí, je tu k dispozici kvalitní komunikační infrastruktura a v neposlední řadě jde o atraktivní místo pro české i mezinárodní zaměstnance."

Článek CISCO SYSTEMS s.r.o. ze dne 22. října 2010 - pátek

Další články CISCO SYSTEMS s.r.o.

První VoIP hovor bez použití pozemní infrastruktury

Cloudové služby bude do tří let využívat většina firem

Cisco na prvním místě v žebříčku COOL IT Greenpeace

Videokonference ušetří přes dva měsíce produktivního času ročně

Cisco a BMC Software: strategická aliance pro cloudová řešení

Podle studie Cisco Connected World Report zaměstnanci preferují práci na dálku

Cisco prodalo už 30 milionů IP telefonů

Cisco SocialMiner: řešení pro online analýzu služeb Web 2.0

NIX.CZ inovovuje svou vnitřní strukturu

Broadband Quality Study: ČR je v žebříčku kvality a dostupnosti broadbandu na 23 místě světa

Cisco rozšiřuje portfolio produktů pro Borderless Networks

Application Velocity: nová síťová služba Cisco

Center of Excellence: Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum vzdálené podpory

Cisco rozšiřuje portfolio produktů a služeb pro SMB

TelePresence pro domácnost s Cisco umi

Kurzy Cisco Networking Academy pro podporu nových pracovních míst v oborech IT

TANDBERG Movi 4 a Movi Mac: videokonference v HD kvalitě na běžném počítači

Cisco inovuje portfolio služeb a řešení pro datová centra

Cisco rozšíří portfolio řešení pro přenos videa přes IP síť

Pohled do budoucna IT s futurologem Davem Evansem

Cisco Midyear Security Report: svět IT bezpečnosti se mění

Cisco a NetApp uvádí end-to-end FCoE s certifikací od VMware

Videokonference pomáhají podnikání

Cisco a American Express Business Travel spolupracují při poskytování služeb TelePresence

250000 dolarů pro vítěze soutěže I-Prize

Cisco Cius, tablet pro zjednodušení mobilní spolupráce ve firmách

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů