Skupina HSBC je díky IP telefonům společnosti Cisco a technologii Unified Communications flexibilnější v organizování aktivit a zároveň může snížit náklady potřebné na infrastrukturu. Díky možnostem, jaké IP telefony nabízejí (identita jednotlivých přístrojů nebo možnost sledovat hovory a nahrávat je), má HSBC k dispozici ideální nástroj pro zabezpečení hovorů s důvěrným obsahem a podporu pro různé funkce a aplikace, které lze ovládat a nastavit přímo na telefonu.
"Prodej 30 miliontého IP telefonu skupině HSBC ukazuje, jak rychle si naši zákazníci oblíbili řešení Cisco Unified Communications, vždyť první IP telefon byl představen před 13 lety. Díky tomu, že HSBC používá naše IP telefony, video technologie a technologie pro spolupráci, může svým klientům nabídnout vynikající zákaznický servis, který je základem jejich úspěšné činnosti," řekl Barry O’Sullivan, senior viceprezident, Voice Technology Group společnosti Cisco.
Cisco Unified IP telefony začala HSBC používat před více než 18 měsíci v rámci tříletého globálního programu, na jehož konci by mělo být nainstalováno 354 tisíc zařízení od společnosti Cisco. HSBC investicemi do video technologií a technologií pro spolupráci, jako jsou Cisco TelePresence, Cisco Unified IP telefony a Cisco WebEx, plánuje do roku 2012 výrazně snížit počet služebních cest a tím i emise oxidu uhličitého.
Cisco poprvé uskutečnilo hovor pomocí IP telefonu v roce 1997. První Cisco Unified IP telefon se pak prodal o rok později. Za posledních 13 let se funkce Cisco Unified IP telefonu velmi rozšířily. Zatímco dříve sloužil pouze pro přenos hlasu, dnes se díky video technologii mohou účastníci hovoru také vidět.
Skupina HSBC působí i v České republice. Svou pražskou pobočku otevřela v březnu roku 1997 a poskytuje zde řadu korporátních bankovních služeb pro nejvýznamnější společnosti.
Článek ze dne 16. listopadu 2010 - úterý
První VoIP hovor bez použití pozemní infrastruktury
Cloudové služby bude do tří let využívat většina firem
Cisco na prvním místě v žebříčku COOL IT Greenpeace
Videokonference ušetří přes dva měsíce produktivního času ročně
Cisco a BMC Software: strategická aliance pro cloudová řešení
Podle studie Cisco Connected World Report zaměstnanci preferují práci na dálku
Cisco prodalo už 30 milionů IP telefonů
Cisco SocialMiner: řešení pro online analýzu služeb Web 2.0
NIX.CZ inovovuje svou vnitřní strukturu
Broadband Quality Study: ČR je v žebříčku kvality a dostupnosti broadbandu na 23 místě světa
Cisco rozšiřuje portfolio produktů pro Borderless Networks
Application Velocity: nová síťová služba Cisco
Center of Excellence: Cisco v Praze otevřelo mezinárodní centrum vzdálené podpory
Cisco rozšiřuje portfolio produktů a služeb pro SMB
TelePresence pro domácnost s Cisco umi
Kurzy Cisco Networking Academy pro podporu nových pracovních míst v oborech IT
TANDBERG Movi 4 a Movi Mac: videokonference v HD kvalitě na běžném počítači
Cisco inovuje portfolio služeb a řešení pro datová centra
Cisco rozšíří portfolio řešení pro přenos videa přes IP síť
Pohled do budoucna IT s futurologem Davem Evansem
Cisco Midyear Security Report: svět IT bezpečnosti se mění
Cisco a NetApp uvádí end-to-end FCoE s certifikací od VMware
Videokonference pomáhají podnikání
Cisco a American Express Business Travel spolupracují při poskytování služeb TelePresence
250000 dolarů pro vítěze soutěže I-Prize
Cisco Cius, tablet pro zjednodušení mobilní spolupráce ve firmách