Lenka Knoflíčková je od začátku srpna zodpovědná za veškeré marketingové aktivity společnosti. Jako specialistka pro komunikaci se bude podílet na zviditelnění značky Aquasoft, a také na budování a posilování vztahů se zákazníky a s obchodními partnery. Mezi ně patří středně velké a velké organizace působící jak ve státní správě, tak i v podnikové sféře. Knoflíčková se chce zaměřit hlavně na individuální přístup ke klientům, který je pro Aquasoft klíčový.
Knoflíčková do Aquasoftu přešla ze společnosti ČD - Telematika, kde pracovala jako Marketingová specialistka. Zde měla na starosti event marketing, interní a externí komunikaci. V minulosti se také zabývala PR, organizací benefičních akcí a komunikací s médii.
Lenka Knoflíčková vystudovala UK, Fakultu humanitních studií se zaměřením na Občanský sektor. Ve volném čase se ráda věnuje horské turistice, cyklistice, běhání, tenisu a cestování.
Článek ze dne 14. srpna 2009 - pátek
Aquasoft posiluje bezpečnost daňového území EU
Prestižní programátorská soutěž
Datový sklad Celní správy s novým SQL serverem 2008
Elektronizace zdravotnictví na dobré cestě
Aquasoft hlásí nárůst tržeb i v době krize
Nový systém pro zdravotní ústavy
Aquasoft posiluje marketing
Informační systém pro vyhodnocování bezpečnostních rizik EU
Kontrola bezpečnosti potravin se systémem od Aquasoftu
Aquasoft partnerem konference Systémová integrace 2009
Aquasoft je druhý nejlepší zaměstnavatel mezi malými a středními společnostmi
Nový systém dovozních kvót pro EU od Aquasoft