Dynamics 365 je pokrokový produkt, který otvírá cestu k modernímu a inovativnímu způsobu podnikání. Jedná se o kombinaci CRM systému a ERP řešení a společně tak vytváří novou platformu pro prodej, servis, projektový management, finance a další složky firemního podnikání. Toto cloudové řešení zjednodušuje správu dat a s integrací s Office 365 a napojením na platformu Microsoft Azure je tedy možné na jednom místě řídit veškeré podnikové procesy a obchodní aktivity.
Do you want to learn more about Dynamics 365? This course will provide you with a broad introduction to the finance and operations capabilities of Dynamics 365.
This course will provide you with a broad introduction to the finance and operations capabilities of Dynamics 365. You will become familiar with the concept of enterprise resource management (ERP), as well as each of the finance and operations apps, including Dynamics 365 Supply Chain Management, Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Commerce , Dynamics 365 Human Resources, and the ERP capabilities of Dynamics 365 Project Operations. This course will include lecture as well as hands-on-labs.
Tento kurz vám poskytne seznámení s možnostmi zapojení zákazníků v Dynamics 365.
Seznámíte se s konceptem, jakož i s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Zákaznický servis, Dynamics 365 Field Service a funkce řízení vztahů se zákazníky (CRM) v Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz zahrnuje přednášku i praktické laby.
Built and optimized for small and medium businesses, Dynamics 365 Business Central is an application for companies that have outgrown their entry-level business applications.
Growing businesses often outgrow their basic accounting software or legacy enterprise resource planning (ERP) systems that are unable to handle increased inventory and transactions, lack integration with other line-of-business systems, and have reporting limitations. Businesses are also challenged with the logistics of providing services that have more scalability, increased mobility, and availability in the cloud. With Business Central, you can manage your financials, automate and secure your supply chain, sell smarter, improve customer service and project performance, and optimize your operations.
Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations Apps Developer (pro vývojáře) implementuje a rozšiřuje aplikace tak, aby splňovaly požadavky Vašeho podnikání. Účastníkům poskytne plně realizovaná řešení pomocí standardizovaných vzorů kódování aplikací, rozšiřitelných funkcí a externích integrací.
Microsoft Dynamics 365 Finance and Operations Apps Developers implement and extend applications to meet the requirements of the business. Candidates provide fully realized solutions by using standardized application coding patterns, extensible features, and external integrations.
Dynamics 365 Finance and Operations apps include, but are not limited to, Dynamics 365 Finance, Dynamics 365 Supply Chain Management and Manufacturing.
Dynamics 365 Finance helps you to: Automate and modernize your global financial operations. Monitor performance in real time, predict future outcomes, and make data-driven decisions to drive business growth. Drive strategic financial decisions with artificial intelligence (AI), unify and automate your financial processes, reduce operational expenses, and decrease global financial complexity and risk.
Tento kurz je navržen tak, aby vybudoval Váš základ ve znalostech aplikace Dynamics 365 Supply Chain Management. Kurz se bude zabývat nejdůležitějšími funkcemi, které potřebuje funkční konzultant Dynamics 365 Supply Chain Management, včetně: Informace o produktu a způsobu konfigurace, vytváření a správy vašeho produktu a inventáře, konfigurace a zpracování řízení dodavatelského řetězce, funkce správy dopravy a funkce správy skladu, funkce řízení kvality a kontroly kvality, konfigurace a zpracování hlavního plánování.
Tento kurz zahrnuje přednášky a několik praktických cvičení. Cvičení Vám budou představena formou případové studie. Každé cvičení bude vycházet z obchodního scénáře, po kterém bude následovat otázka nebo diskuse a poté podrobné pokyny k provedení kroků souvisejících se systémem.
Dynamics 365 Business Central, vytvořený a optimalizovaný pro malé a střední podniky, je aplikací pro společnosti, které přerostly své základní podnikové aplikace.
Rostoucí podniky často vyrostou ze svého základního účetního softwaru nebo starších systémů plánování podnikových zdrojů (ERP), které nejsou schopny zvládnout zvýšené zásoby a transakce, nemají integraci s jinými podnikovými systémy a mají omezení v oblasti vykazování. Firmy také čelí výzvě logistiky poskytování služeb, které mají větší škálovatelnost, vyšší mobilitu a dostupnost v cloudu. S Business Central můžete spravovat své finance, automatizovat a zabezpečovat svůj dodavatelský řetězec, prodávat chytřeji, zlepšovat služby zákazníkům a výkonnost projektů a optimalizovat své operace.
Do you want to learn more about Dynamics 365? This course will provide you with a broad introduction to the customer engagement capabilities of Dynamics 365.
You will become familiar with the concept of customer engagement, the core capabilities of customer engagement apps as well as with each of the customer engagement apps, including Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Customer Service and Dynamics 365 Field Service. This course will include lecture as well as hands-on-labs.
Dynamics 365 Field Service pomáhá organizacím lépe se umisťovat na trhu poskytováním různých nástrojů, které pomáhají při identifikaci a plánování zdrojů a správě pracovních zátěží pro mobilní pracovníky. Tento kurz vybaví studenty dovednostmi nezbytnými k identifikaci a konfiguraci klíčových komponent, které se používají k poskytování Field Service a mobilních řešení. Mezi klíčová témata patří identifikace organizačních hledisek, která budou řídit rozhodnutí o konfiguraci a společné aspekty konfigurace. Tento kurz pomáhá studentům lépe porozumět širšímu obrazu a konečným cílům zaměřeným na implementace, které pomáhají při navrhování efektivnějších řešení v souladu s cíli zákazníka a organizace.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.
Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.
Dynamics 365 Field Service helps organizations better position themselves in the market by providing a variety of tools that assist in identifying and scheduling resources and managing workloads for mobile workers. This course will equip students with the skills necessary to identify and configure the key components that are used to deliver Field Service and mobile solutions. Key topics include identifying the organizational considerations that will drive configuration decisions and common configuration aspects. This course helps students better understand the bigger picture and end goals focused around implementations that aid in designing more efficient solutions that align with customer and organizational goals.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service offers any organization an opportunity for customer success. Using tools such as automatic case creation and queue management frees up your time to dedicate it where you can have a greater impact, directly with your customers.
Join our team of globally recognized experts as they take you step by step from creating cases to interacting with customers to resolving those cases. Once you’ve resolved those cases you can learn from data analysis the key details to help you resolve similar cases faster or avoid new issues altogether.
Dynamics 365 Field Service pomáhá organizacím lépe se umisťovat na trhu poskytováním různých nástrojů, které pomáhají při identifikaci a plánování zdrojů a správě pracovních zátěží pro mobilní pracovníky. Tento kurz vybaví studenty dovednostmi nezbytnými k identifikaci a konfiguraci klíčových komponent, které se používají k poskytování Field Service a mobilních řešení. Mezi klíčová témata patří identifikace organizačních hledisek, která budou řídit rozhodnutí o konfiguraci a společné aspekty konfigurace. Tento kurz pomáhá studentům lépe porozumět širšímu obrazu a konečným cílům zaměřeným na implementace, které pomáhají při navrhování efektivnějších řešení v souladu s cíli zákazníka a organizace.
Microsoft Dynamics 365 Customer Service nabízí jakékoli organizaci příležitost k úspěchu u zákazníka. Použití nástrojů, jako je automatické vytváření případů (case) a správa front, Vám ušetří čas, který můžete využít jinde.
Připojte se k našemu týmu globálně uznávaných odborníků, kteří Vás krok za krokem provedou od vytváření případů (case) přes interakci se zákazníky až po řešení těchto případů. Z analýzy dat se následně můžete dozvědět klíčové podrobnosti, které Vám pomohou rychleji vyřešit podobné případy nebo se zcela vyhnout novým problémům.