logo pumpedu.cz

Řízení v IT - ITIL - IT vzdělávací kurzy a školení

ITIL (Information Technology Infrastructure Library) je populární, mezinárodně uznávaný standard pro řízení a správu IT služeb (ITSM – IT Service Management). Umožňuje lépe plánovat, využívat a zkvalitňovat využití IT - a to jak ze strany dodavatelů služeb, tak i z pohledu zákazníků.

27.02. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 34900 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a poskytování neustálého zlepšování s nezbytnou agilitou. 

Tento kurz je zaměřen na manažery všech úrovní zapojených do formování směru a strategie, nebo do rozvoje, neustále se zlepšujícího týmu. Zahrnuje jak praktické, tak i strategické prvky. Jedná se o univerzální modul, který je klíčovou součástí toků ITIL Managing Professional i ITIL Strategic Leader.

Akreditované školení ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

27.02. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a poskytování neustálého zlepšování s nezbytnou agilitou. 

Tento kurz je zaměřen na manažery všech úrovní zapojených do formování směru a strategie, nebo do rozvoje, neustále se zlepšujícího týmu. Zahrnuje jak praktické, tak i strategické prvky. Jedná se o univerzální modul, který je klíčovou součástí toků ITIL Managing Professional i ITIL Strategic Leader.

Akreditované školení ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

04.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
  - 34900 Kč + 21 % DPH

The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.

It focuses on the integration of various value streams and activities (support procedures, methods and tools) in order to create and provide delivery and support of products and IT services. The course also includes monitoring the performance of IT services and allows professionals to understand the quality of IT services and methods for improving them. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist certification exam: Create, Deliver and Support.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

04.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.

It focuses on the integration of various value streams and activities (support procedures, methods and tools) in order to create and provide delivery and support of products and IT services. The course also includes monitoring the performance of IT services and allows professionals to understand the quality of IT services and methods for improving them. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist certification exam: Create, Deliver and Support.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

04.03. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Tento kurz se zaměřuje na sladění digitální obchodní strategie se strategií IT, přidává nový pohled na ITIL a pozvedá diskusi o konceptech ITIL na strategickou úroveň mezi obchodními a začínajícími lídry. Zahrnuje také rušivý dopad nových technologií v každém odvětví.

 

Tento kurz Vám pomůže:

  • vytvořit meziorganizační digitální strategii
  • vytvořit digitální vizi
  • dosáhnout provozní dokonalosti
  • reagovat na digitální narušení
  • umožnit udržitelné podnikání
  • strategicky řídit rizika
  • vyvinout digitální lídry pro budoucnost.
Akreditované školení ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

11.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
- 34900 Kč + 21 % DPH

The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their customers, users, suppliers and partners). 

You will learn about key topics such as SLA design, multi-vendor management, communication, relationship management, CX and UX design, customer path mapping, etc., and get tools to increase the satisfaction of all stakeholders. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

11.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their customers, users, suppliers and partners). 

You will learn about key topics such as SLA design, multi-vendor management, communication, relationship management, CX and UX design, customer path mapping, etc., and get tools to increase the satisfaction of all stakeholders. The price of the course includes 2 attempts of the ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

12.03. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 34900 Kč + 21 % DPH

Kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. 

Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností (podpůrné postupy, metody a nástroje) za účelem vytváření a poskytování dodávky a podpory produktů a IT služeb. Kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

12.03. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Kurz pokrývá „hlavní“ činnosti správy služeb a rozšiřuje současný rozsah ITIL tak, aby zahrnoval „vytváření“ služeb. 

Zaměřuje se na integraci různých hodnotových toků a činností (podpůrné postupy, metody a nástroje) za účelem vytváření a poskytování dodávky a podpory produktů a IT služeb. Kurz také zahrnuje sledování výkonnosti IT služeb a umožňuje odborníkům pochopit kvality IT služeb a metody jejich zlepšování. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: Create, Deliver and Support (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

18.03. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz -
  • Akreditované školicí materiály v anglickém jazyce.
  • V ceně zkoušky je nyní ebook, který bsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
  • Zkouška pro každého účastníka.
  • Sample papers
  • Kvíz
  • Úspěšní kandidáti nyní získají měsíční bezplatné předplatné My Axelos
- 26000 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje základní znalosti v oblasti IT Service Managementu. Naučíte se osvědčené postupy pro plánování, poskytování a podporu IT služeb. Ideální pro IT management a všechny, kteří se věnují IT projektům.

Kurz ITIL 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL 4 Foundation. 

ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě. 

ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli.

Akreditované školení ITIL 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje Pumpedu (ATO). ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

18.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 34900 Kč + 21 % DPH

This course demonstrates how digital organizations and digital business models work in high-speed environments. 

This helps organizations preparing for digital transformation to function similarly to successful technology organizations. The course covers the use of workflows such as Agile and Lean, and technical procedures and technologies such as cloud, automation and automated testing, with a focus on rapid delivery of products and services to get maximum value. The price of the course includes theITIL 4 Specialist: High Velocity IT certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

18.03. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz -
  • Akreditované školicí materiály.
  • V ceně zkoušky je nyní ebook, který bsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
  • Zkouška pro každého účastníka.
  • Sample papers
  • Kvíz
  • Úspěšní kandidáti nyní získají měsíční bezplatné předplatné My Axelos
- 27500 Kč + 21 % DPH

Metodika ITIL pomáhá IT manažerům efektivně budovat, rozvíjet a optimalizovat uživatelsky přívětivé IT, a to jak pro dodavatele, tak i pro klienty IT služeb. 
 

Kurz ITIL 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL 4 Foundation.

ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě. 

ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli. 

Akreditované školení ITIL 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje Pumpedu (ATO). ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

18.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

This course demonstrates how digital organizations and digital business models work in high-speed environments. 

This helps organizations preparing for digital transformation to function similarly to successful technology organizations. The course covers the use of workflows such as Agile and Lean, and technical procedures and technologies such as cloud, automation and automated testing, with a focus on rapid delivery of products and services to get maximum value. The price of the course includes theITIL 4 Specialist: High Velocity IT certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

21.03. 2024 (dnů = 2) - Praha - cz - Školící materiály jsou v českém jazyce.  - 14000 Kč + 21 % DPH

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.

Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.

Kurz Vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb.  Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.

 

25.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
  - 34900 Kč + 21 % DPH

The course provides professionals with a practical and strategic method for planning and providing continuous improvement with the necessary agility. 

This course is aimed at managers of all levels involved in shaping direction and strategy, or in developing a constantly improving team. It includes both practical and strategic elements. It is a universal module that is a key part of both ITIL Managing Professional and ITIL Strategic Leader flows.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

25.03. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

The course provides professionals with a practical and strategic method for planning and providing continuous improvement with the necessary agility. 

This course is aimed at managers of all levels involved in shaping direction and strategy, or in developing a constantly improving team. It includes both practical and strategic elements. It is a universal module that is a key part of both ITIL Managing Professional and ITIL Strategic Leader flows.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

02.04. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

ITIL 4: Digital and IT Strategy (DITS) focuses on the alignment of digital business strategy with IT strategy, adding a new perspective to the ITIL suite and elevating the discussion around ITIL concepts to a strategic level among business leaders and aspiring leaders. It also covers the disruptive impact of new technologies in every industry, as well as the response from business leaders.

The course will help you to:

  • develop a cross-organizational digital strategy
  • craft a digital vision
  • drive operational excellence
  • respond to digital disruption
  • enable a sustainable business
  • strategically manage risk
  • develop digital leaders for the future.
The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

08.04. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
  - 34900 Kč + 21 % DPH

The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.

It focuses on the integration of various value streams and activities (support procedures, methods and tools) in order to create and provide delivery and support of products and IT services. The course also includes monitoring the performance of IT services and allows professionals to understand the quality of IT services and methods for improving them. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist certification exam: Create, Deliver and Support.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

08.04. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

The course covers the "core" activities of service management and extends the current scope of ITIL to include "creation" of services.

It focuses on the integration of various value streams and activities (support procedures, methods and tools) in order to create and provide delivery and support of products and IT services. The course also includes monitoring the performance of IT services and allows professionals to understand the quality of IT services and methods for improving them. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist certification exam: Create, Deliver and Support.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

09.04. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
- 34900 Kč + 21 % DPH

Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery). 

Seznámíte se s klíčovými tématy, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků aj., a získáte nástroje ke zvýšení spokojenosti všech zúčastněných stran. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

09.04. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Kurz se zaměřuje na transformaci poptávky v hodnotu prostřednictvím IT služeb (interakce mezi poskytovateli služeb a jejich zákazníky, uživateli, dodavateli a partnery). 

Seznámíte se s klíčovými tématy, jako je návrh SLA, správa více dodavatelů, komunikace, řízení vztahů, návrh CX a UX, mapování cest zákazníků aj., a získáte nástroje ke zvýšení spokojenosti všech zúčastněných stran. Součástí ceny kurzu jsou dva pokusy certifikační zkoušky ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

14.05. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 34900 Kč + 21 % DPH

Tento kurz ukazuje, jak funguje digitalizace ve firmách. Ukazuje digitalizaci obchodních procesů v rychle se měnícícm prostředí.  

Tento kurz pomáhá organizacím připravujícím se na digitální transformaci, aby fungovaly jako úspěšné technologické organizace. Kurz zahrnuje použití pracovních postupů, jako je Agile a Lean, a technických postupů a technologií, jako je cloud, automatizace a automatické testování, se zaměřením na rychlé dodání produktů a služeb s cílem získat maximální profit. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL 4 Specialist: High Velocity IT.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: High Velocity IT (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

14.05. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Tento kurz ukazuje, jak fungují digitální organizace a digitální provozní modely ve vysokorychlostních prostředích. 

To pomáhá organizacím připravujícím se na digitální transformaci, aby fungovaly podobně, jako úspěšné technologické organizace. Kurz zahrnuje použití pracovních postupů, jako je Agile a Lean, a technických postupů a technologií, jako je cloud, automatizace a automatické testování, se zaměřením na rychlé dodání produktů a služeb s cílem získat maximální hodnotu. Součástí ceny kurzu je certifikační zkouška ITIL 4 Specialist: High Velocity IT.

Akreditované školení ITIL 4 Specialist: High Velocity IT (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

20.05. 2024 (dnů = 3) - online - cz -
  • Akreditované školicí materiály v anglickém jazyce.
  • V ceně zkoušky je nyní ebook, který bsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku.
  • Zkouška pro každého účastníka.
  • Sample papers
  • Kvíz
  • Úspěšní kandidáti nyní získají měsíční bezplatné předplatné My Axelos
- 26000 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje základní znalosti v oblasti IT Service Managementu. Naučíte se osvědčené postupy pro plánování, poskytování a podporu IT služeb. Ideální pro IT management a všechny, kteří se věnují IT projektům.

Kurz ITIL 4 Foundation popisuje klíčové pojmy, procesy, funkce a role životního cyklu služby ITIL. Tento kurz se skládá z přednášek a praktických úkolů a připravuje účastníky na certifikační zkoušku ITIL 4 Foundation. 

ITIL je „metoda“ původně vytvořená britskou vládou, která obsahuje užitečné praktiky pro IT útvary a organizace. Pokrývá mnoho oblastí, například jak řešit incidenty, jak zacházet se smlouvami SLA, jak nastavit Service Desk a mnoho dalších. Tyto oblasti jsou také známy pod názvem IT Service Management, ITIL je proto známý jako rámec pro IT Service Management. ITIL pokrývá mnoho praktik, které se v IT praxi prokázaly jako velmi úspěšné, a tím se stal populární po celém světě. 

ITIL vám říká, že vaše IT je systém, jehož cílem je podpořit váš byznys bez ohledu na to, o jaké odvětví se jedná (výroba, státní správa atd). Tento systém se nazývá Service Value System. Primárním cílem SVS je zajistit, aby IT bylo pro svou firmu a zákazníky opravdu cenné, tzn. umožňuje podniku dobře, bezpečně, efektivně a úspěšně fungovat, ať už pro ně úspěch znamená cokoli.

Akreditované školení ITIL 4 Foundation (včetně certifikačních zkoušky) zajišťuje Pumpedu (ATO). ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

27.05. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 28900 Kč + 21 % DPH

The ITIL 4 Acquiring and Managing Cloud Services qualification is intended to provide candidates with best practice guidance on how to use the capabilities offered by the cloud to identify and pursue opportunities, manage risks, and achieve their desired business outcomes. It is also intended to provide the candidate with the practical skills and knowledge necessary to create, align and integrate key concepts of the ITIL framework to the cloud consumer journey.

The course will help you to:

  • Analyze available solutions and potential benefits using a vendor-neutral approach
  • Effectively Identify, select and deliver optimized cloud services
  • Facilitate value co-creation through successful cloud services procurement and integration whilst applying the ITIL 4 framework.
  • Adopt a customer-focused end-to-end cloud procurement user journey.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

03.06. 2024 (dnů = 3) - online - en -
  • Accredited training materials.
  • An ebook is now included in the price of the exam. The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
  • Proctored exam for every participant.
  • Quiz
  • Sample papers
  • Successful candidates will now receive a month free subscription to My Axelos
- 26000 Kč + 21 % DPH

The ITIL methodology helps IT managers effectively build, develop and optimize user-friendly IT, both for suppliers and clients of IT services. 

The ITIL 4 Foundation course describes the key concepts, processes, functions and roles of the ITIL service lifecycle. This course consists of lectures and practical tasks and prepares participants for the ITIL 4 Foundation certification exam.

ITIL is a “method” originally created by British government to tell organizations how to “do their IT right”. It covers many areas such as how to solve incidents, how to handle SLAs (agreements between IT and other parties), how to set up your Service Desk and many more. These areas are also sometimes called the IT Service Management, ITIL is therefore known as a framework for IT Service Management. Since ITIL covers a lot of practices that has proven to be very successful in the IT industry it has become very popular worldwide.

ITIL is telling you that your IT is a system that exists to deliver value for your business whatever your business is – manufacturing, government, telco, .. this system is called the Service Value System (SVS). SVS’s primary goal is to make sure that IT is really valuable for its business and customers – it enables the business to work well, secure, efficient, and be successful – whatever success means to them.

The ITIL courses on this page are offered by Pumpedu ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

03.06. 2024 (dnů = 3) - online - en -
  • Accredited training materials.
  • An ebook is now included in the price of the exam. The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
  • Proctored exam for every participant.
  • Quiz
  • Sample papers
  • Successful candidates will now receive a month free subscription to My Axelos
- 27500 Kč + 21 % DPH

The ITIL methodology helps IT managers effectively build, develop and optimize user-friendly IT, both for suppliers and clients of IT services. 

The ITIL 4 Foundation course describes the key concepts, processes, functions and roles of the ITIL service lifecycle. This course consists of lectures and practical tasks and prepares participants for the ITIL 4 Foundation certification exam.

ITIL is a “method” originally created by British government to tell organizations how to “do their IT right”. It covers many areas such as how to solve incidents, how to handle SLAs (agreements between IT and other parties), how to set up your Service Desk and many more. These areas are also sometimes called the IT Service Management, ITIL is therefore known as a framework for IT Service Management. Since ITIL covers a lot of practices that has proven to be very successful in the IT industry it has become very popular worldwide.

ITIL is telling you that your IT is a system that exists to deliver value for your business whatever your business is – manufacturing, government, telco, .. this system is called the Service Value System (SVS). SVS’s primary goal is to make sure that IT is really valuable for its business and customers – it enables the business to work well, secure, efficient, and be successful – whatever success means to them.

The ITIL courses on this page are offered by Pumpedu ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

11.06. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 34900 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a poskytování neustálého zlepšování s nezbytnou agilitou. 

Tento kurz je zaměřen na manažery všech úrovní zapojených do formování směru a strategie, nebo do rozvoje, neustále se zlepšujícího týmu. Zahrnuje jak praktické, tak i strategické prvky. Jedná se o univerzální modul, který je klíčovou součástí toků ITIL Managing Professional i ITIL Strategic Leader.

Akreditované školení ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

11.06. 2024 (dnů = 3) - Praha - cz - Akreditované školící materiály společnosti PeopleCert a doplňující materiály.
V ceně zkoušky je nyní zahrnut ebook.
Tato elektronická kniha obsahuje osvědčené postupy, které kandidátovi pomáhají připravit se na zkoušku. - 36400 Kč + 21 % DPH

Kurz poskytuje odborníkům praktickou a strategickou metodu pro plánování a poskytování neustálého zlepšování s nezbytnou agilitou. 

Tento kurz je zaměřen na manažery všech úrovní zapojených do formování směru a strategie, nebo do rozvoje, neustále se zlepšujícího týmu. Zahrnuje jak praktické, tak i strategické prvky. Jedná se o univerzální modul, který je klíčovou součástí toků ITIL Managing Professional i ITIL Strategic Leader.

Akreditované školení ITIL 4 Strategist: Direct, Plan and Improve (včetně certifikační zkoušky) zajišťuje ict-123.com, akreditované PeopleCert Examination Institute. ITIL je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited používaná s jejím svolením. Všechna práva vyhrazena.

17.06. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam.
- 34900 Kč + 21 % DPH

The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their customers, users, suppliers and partners). 

You will learn about key topics such as SLA design, multi-vendor management, communication, relationship management, CX and UX design, customer path mapping, etc., and get tools to increase the satisfaction of all stakeholders. The price of the course includes the ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

17.06. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

The course focuses on the transformation of demand into value through IT services (interaction between service providers and their customers, users, suppliers and partners). 

You will learn about key topics such as SLA design, multi-vendor management, communication, relationship management, CX and UX design, customer path mapping, etc., and get tools to increase the satisfaction of all stakeholders. The price of the course includes 2 attempts of the ITIL 4 Specialist: Drive Stakeholder Value certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

24.06. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 34900 Kč + 21 % DPH

This course demonstrates how digital organizations and digital business models work in high-speed environments. 

This helps organizations preparing for digital transformation to function similarly to successful technology organizations. The course covers the use of workflows such as Agile and Lean, and technical procedures and technologies such as cloud, automation and automated testing, with a focus on rapid delivery of products and services to get maximum value. The price of the course includes theITIL 4 Specialist: High Velocity IT certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

24.06. 2024 (dnů = 3) - online - en - Accredited training materials from PeopleCert and supplementary materials.
An ebook is now included in the price of the exam.
The Core Guidance (eBook) contains the best practises, which helps the candidate to prepare for an exam. - 36400 Kč + 21 % DPH

This course demonstrates how digital organizations and digital business models work in high-speed environments. 

This helps organizations preparing for digital transformation to function similarly to successful technology organizations. The course covers the use of workflows such as Agile and Lean, and technical procedures and technologies such as cloud, automation and automated testing, with a focus on rapid delivery of products and services to get maximum value. The price of the course includes theITIL 4 Specialist: High Velocity IT certification exam.

The ITIL courses on this page are offered by ict-123.com ATO of AXELOS Limited. ITIL is a registered trade mark of AXELOS Limited. All rights reserved.

17.10. 2024 (dnů = 2) - Praha - cz - Školící materiály jsou v českém jazyce.  - 14000 Kč + 21 % DPH

Správa IT služeb (ITSM) je soubor osvědčených postupů a zásad pro správu a poskytování služeb informačních technologií organizaci nebo jejím zákazníkům. Cílem ITSM je poskytovat vysoce kvalitní IT služby, které splňují potřeby podniku, a zároveň optimalizovat využití zdrojů a minimalizovat náklady.

Školení je navrženo tak, aby studentům představilo klíčové pojmy, terminologii a osvědčené postupy pro vytváření a zlepšování kvality IT služeb v celé organizaci.

Kurz Vás seznámí se základy správy IT služeb (IT Service Managementu) a se systémem vytváření hodnoty služeb.  Dozvíte se o moderních pracovních přístupech jako je Agile, DevOps, Kanban a Lean a o tradičním procesním řízení. Ukážeme si flexibilní provozního model založený na vytváření kvalitních služeb.